• Nieuws

Classic Rally, Classic Tour

Dragons classic rally 2017

Maak die oldtimer bolide maar tijdig in orde want de Dragons Classic tour is terug op 17 september 2017!

Als eerste willen wij u op de hoogte brengen dat wij zeer verheugd zijn om dit jaar terug de DRAGONS Classic Rally te organiseren op zondag 17 september. U steunde dit event dankzij uw deelname en we willen u daarvoor nogmaals danken! Uw bijdrage heeft ervoor gezorgd dat we met enige fierheid de club een cheque mochten overhandigen van meer dan 14.000 Euro. Dit bedrag zal zoals afgesproken hoofdzakelijk worden besteed aan de verdere ontplooiing van onze fantastische groep G-hockeyers. Van nieuwe shirts naar hockeytrainingen, … tot binnen-en buitenlandse wedstrijden. Allemaal zaken die financieel zwaar zijn en mede dankzij de organisatie van deze Rally nu iets gemakkelijker haalbaar zijn!

Heel wat mensen hebben er mee voor gezorgd dat dit een geslaagd event is geworden. U als deelnemer uiteraard, de milde sponsors maar ook de technische staff die ervoor zorgde dat de roadbook ons op plaatsen bracht waar we nog niet geweest waren, de onmisbare vrijwilligers, …. en nog een hoop mensen achter de schermen die ons met deze rally met heel veel passie en inzet hebben geholpen.

Programma

  • 8.00 uur: Ontbijtbuffet bij SCANCAR Kapelsesteenweg 76 Brasschaat
  • 9.00 uur: Briefing van de Tour.
  • 9.15 uur: Vertrek eerste wagens
  • 10:30 - 11:30 uur: versnapering onderweg
  • 13:30 uur Lunch @ The Mansion of Dragons . Tijdens deze lunch vindt de prijsuitreiking plaats. Gemeenteplein 12 – Brasschaat.
  • 16:00 – 17:15uur: bent u van harte uitgenodigd om een topmatch te volgen van onze Heren1.

Deelname per voertuig – min. 2 personen: 90 € pp

U kan zich nu inschrijven via onderstaand formulier.

Inbegrepen in uw deelname prijs : ontbijtbuffet, ontvangstpakket, bewaakte en gereserveerde parking op Dragons, Aix-rosé receptie met uitgebreide lunch in de Mansion met aansluitend de match Dragons.

Wij kijken er alvast naar uit om samen van de 17de september terug een leuke happening van te maken.

“Het enthousiasme is groot en het vooropgestelde maximum werd al gehaald! Daarom moeten we om organisatorische- en veiligheidsredenen de inschrijvingen afsluiten. Geïnteresseerden mogen hun gegevens nog opgeven voor de reservelijst!”

Tony, Manu, Patrick, Gerald.

Banner met sponsorlogo's

Webhosting gesponsord door IT Unit | Ontwikkeld door Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.